niedziela, 5 sierpnia 2012

Odradzam się!!

Cześć wszystkim,

strasznie długo mnie tutaj nie było i trudno powiedzieć że nuda mnie tu skierowała.
Pierwszy miesiąc wakacji przeleciał zdecydowanie za szybko.
Ale nie mogę powiedzieć że mało się działo.
Skoro to mają być ostatnie wolne wakacje (bo od przyszłego roku całe wakacje spędzę na praktykach zagranicznych) to obiecałam sobie że będą to najlepsze wakacje w moim życiu.
Na razie wszystko idzie w bardzo dobrym kierunku i póki co nic nie wskazuje na to,
żeby miałoby się coś zmienić. Kilka ognisk, spędzone wieczory ze znajomymi, a do tego masa genialnych wspomnień. Nic dodać, nic ująć.

Oczywiście znajduję czas na czytanie książek,
co od ubiegłych wakacji stało się moim hobby. Kiedy czytam to cały świat przestaje istnieć.
Jestem tylko ja i postaci występujące w lekturze. Nic poza tym się nie liczy, nikt nie raczy mi wtedy przeszkadzać, bo wie że może się to skończyć tragicznie. Tylko żartuję ;)
Gdybyście się nudziły (choć mam szczerą nadzieję, że tak jednak nie jest) to gorąco polecam książki wydawnictwa DaCapo. "Strzeż się książki DaCapo to złodzieje czasu!"

Właśnie skończyłam oglądać całkiem przyjemny film o tytule "Jak upolować faceta". Spodobał mi sie z dwóch powodów:
  • film pokazuje, że kobiety wcale nie są gorsze od facetów, a nawet sa od nich dużo lepsze, co mi jako urodzonej feministce strasznie przypadło do gustu,
  • a drugim powodem był mega przystojny aktor (patrz niżej).
A teraz czas zaświecić lampke nocną i położyć sie w łóżeczku, aby pochłonąć kilka kartek książki. :)

Słodkich snów ;** 



NIE ZAPOMNIJCIE NASTAWIĆ BUDZIKÓW NA 10:30 I BARDZO MOCNO TRZYMAĆ KCIUKÓW ZA NASZYCH WSPANIAŁYCH SIATKARZY !!


1 komentarz: