sobota, 26 stycznia 2013

Koniec ferii

Witam Was wszystkich,
po pierwsze chciałabym Wam serdecznie podziękować, gdyż jest Was tutaj coraz więcej.
Jest mi niezmiernie miło, że ktoś chce czytać moje posty.
Zdam relację z czwartkowej 18-nastki. Na samym początku było strasznie sztywno, już myślałam, że się nie rozkręci. Jednak mimo wszystko daliśmy radę. Tak mniej więcej do 23:30 impreza była na maksa rozkręcona, każdy świetnie się bawił, aż tu nagle nie wiadomo skąd pojawiło się dwóch obcych kolesi, którzy rozwalili cała 18-nastkę. Straszna szkoda, bo dziewczyny tak się starały, tyle przygotowań, a przez tych facetów zaczęła się okropna bójka, na której każdy z każdym się bił. Skończyło się na tym, że została wezwana policja. A ja z przyjaciółmi zabraliśmy się do domu.

Z racji tego, że moje ferie dobiegają końca musiałam podjąć decyzję, dotyczącą moich praktyk. Jak wiecie był to wybór między 3-miesięcznymi praktykami w Niemczech, a wakacjami spędzonymi z moimi przyjaciółmi i odpoczynku po męczarni w szkole. Wybrałam zagraniczne praktyki, bo to one w ogóle zaważyły o tym, że wybrałam szkołę, do której uczęszczam na co dzień. Prawie dwa lata haruję w szkole, aby mieć jak najlepsze wyniki w nauce i żeby udało mi się osiągnąć cele życiowe. Nie będę ukrywać, że te praktyki mogą mi to ułatwić. Dlatego właśnie taka była moja decyzja. Rodzice się pogodzić nie mogą, że ich córeczka wyjedzie tak daleko od domu na tak długo. Mam nadzieję, że szybko im przejdzie.

Życze wszystkim miłego sobotniego wieczoru, trzymajcie się ;)

13 komentarzy:

  1. o widzisz, to fajnie :) u nas to się inaczej trochę poukładało ;p widzę, że impreza rodem z projekt-x. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. o, praktyki w Niemczech! gdzie dokładnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, na takich typków nic nie poradzi, eh...
    Co do praktyk w Niemczech, dobry wybór :) powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, tak to wygląda! w takim razie powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziękuję za opinię dotyczącą zdjęć :)
    Niestety, są tacy idioci...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam niestety koniec ferii, mam nadzieję, że mimo to uda mi się ogarniać dalej;) Praktyki - trzymam kciuki. Pozdrawiam i buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z imprezami tak niestety czasem bywa.. Pewnych sytuacji nie da się przewidzieć.
    A co do planów wakacyjnych myślę, że to super wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo.. Ja w sobotę wybieram się na 18, oby była udana ! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że zdecydowałaś za praktykami :) Życzę Ci żeby to było wspaniałe doświadczenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za tydzień mam ferie dopiero :>

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie 18 dopiero się za rok zaczną. ;) no ale tak na imprezach bywa...
    pozdrawiam! ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. już zazdroszczę tych praktyk! ja Cię nie mogę :D kocham niemcy <3

    OdpowiedzUsuń