niedziela, 21 kwietnia 2013

ein Woche...

Cześć,
na samym wstępie chciałam Wszystkim przeprosić, za to, że tak bezczelnie zaniedbuję bloga. Spowodowane jest to tym, że do mojego wyjazdu pozostał tylko jeden tydzień. Dokładnie za 7 dni o godzinie 14:55 będę wsiadała na dworcu autobusowym do autokaru. Na samą myśl robi mi się niedobrze... Im bliżej godziny 0, tym bardziej nie chce tam jechać. Dodatkowo z tego stresu z dziewczyną, z którą mam jechać trochę się posprzeczałyśmy. Chciałabym zostać i ten czas spędzić z przyjaciółmi.
W tym tygodniu czeka mnie jeszcze cała masa zakupów, zniesienie ze strychu walizki i zapakowanie jej. Ciekawa jestem ile łez popłynie przy pakowaniu... :( Muszę jeszcze wykupić ubezpieczenie.
Jest jedyny plus wyjazdu, ominie mnie sprzątanie po remoncie kuchni ;) Niezmiernie się z tego powodu cieszę, bo będzie baaaaardzo dużo sprzątania. Ale obiecałam mamie i siostrom, że będę się z nimi łączyć duchowo przez Skajpaja :D
W tym tygodniu również spodziewam się wystawienia pozostałych ocen i podliczanie średniej. :P
Niestety ale nauczyciele nie kwapią się i czekają do ostatniej chwili, jeszcze bardziej nas przy tym stresując. Nadal są jeszcze dziewczyny, które nie otrzymały swojej umowy. Ja na ich miejscu w szpitalu psychiatrycznym wylądowała. Został tydzień, a one nie mają przewoźnika i z tego co wiem to żadnych ubrań, ani tych wszystkich innych też nie.
Dla przypomnienia pokażę Wam kilka zdjęć miejsca, w które sie udaje na 3-miesięczną praktykę.

http://www.relaisdusilence.com/imgs/albums/photo_2675.JPGhttp://www.relaisdusilence.com/imgs/albums/photo_2678.JPG









Hotel wydaje się być uroczym, ale jak będzie okaże się niebawem.
Pokażę Wam jeszcze dzieło mojej utalentowanej siostry :P

    
była pyszna ♥
 A teraz wybaczcie, ale czas się wziąć do nauki...
Trzymajcie się ;***

13 komentarzy:

  1. spokojnie, zobaczysz,że jak poczujesz wiatr w żaglach, to wyciągniesz z tego wyjazdu wszystko co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka :) i genialny nagłówek :)

    xmandyrainbow.blogspot.com -> założyłam nowego bloga, dlatego zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana dobrze będzie:* jak zasmutasz to pomyśl o wesołej blogowej ekipie z czarnym humorem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. skajpaja:D miejsce ładne:) nie płakaj, podobno złość piękności szkodzi:)
    pozdrawiam:)

    __________________________________
    http://wbrewzasadoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę, współczuję tym dziewczynom, które nie dostały jeszcze umowy. niepoważni ci pracodawcy, czy co? o.O
    zobaczysz, że pójdzie Ci tam świetnie! zyskasz nowych znajomych, podszkolisz się... jeszcze nie będziesz chciała wracać ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. jeee jak się cieszę że będziezz w sieci:D

    OdpowiedzUsuń
  7. to cieszę się w takim razie :)
    a jak przygotowania do wyjazdu?

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny, cudowny blog ! :* bardzo przyjemny dla oka :)
    zapraszam na bloga z moim szkicami ! :* http://xcapablex.blogspot.com/
    mam nadzieję że choć jeden z obrazków Ci się spodoba :)
    zachęcam do obserwowania :) odwdzięczę się :)
    Pozdrawiam serdecznie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak jest? dogadujesz się jakoś z tymi Niemcami? :)

    OdpowiedzUsuń